MyINFINET - Connect.Contact.Conquer
Daftarlah sebagai ahli sekarang! Hubungi ahli MyINFINET yang terdekat dengan anda!

Atau PM kami di: https://www.facebook.com/MyInfinet
MyINFINET - Connect.Contact.Conquer

Portal Rasmi MyINFINET - Khas untuk ahli mendapatkan maklumat.
 
HomePortalRegisterLog in
Selamat Datang ke MyINFINET - Connect.Contact.Conquer!

Untuk yang ingin menyertai MyINFINET Sila hubungi >> KLIK SINI <<
Derma ke Aman Palestin: Taipkan PALESTIN 1/3/5/10 dan hantarkan ke 39111 :: Terima Kasih Atas Sumbangan Anda!
Network Dev: LEADER sila maklumkan NETWORK anda. TQ.

Share | 
 

 Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 8:04 am

Dengan peningkatan jenayah domestik mahupun terancang...

Harap sangatlah semua member2 kita berhati2...

Tak kira walau seselamat di dalam rumah sekali pun...

Kerana bahaya itu tidak undang dan malang itu tidak berbaur...

Moga sentiasa di bawah payung lindungan dan penjagaanNya, In Sya Allah...
Back to top Go down
dekitefraulene@gmail.com
INFINET V8
INFINET V8


Posts : 535
Join date : 2014-05-20
Age : 21
Location : Shah Alam, Selangor

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 8:05 am

haritu moto besar jiran kena curi... nasib kereta dia tak hilang sekali...
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 8:07 am

+moto tu mesti bukan murah... dorang (pencuri) tu dah aim lama da... kira ini jenayah terancang...
Back to top Go down
dekitefraulene@gmail.com
INFINET V8
INFINET V8


Posts : 535
Join date : 2014-05-20
Age : 21
Location : Shah Alam, Selangor

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 8:10 am

hmm.. maybe...
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 8:19 am

takpa2... kena selalu aware... walaupun dalam rumah...

harap kita sentiasa dalam keadaan selamat tubuh, badan, nyawa dan harta benda... ^w^
Back to top Go down
KaptenJack
INFINET 3-Series
INFINET 3-Series
avatar

Posts : 277
Join date : 2014-05-21
Age : 25
Location : KEMAMAN

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 10:41 am

sbb tu kita sbgai mnusia yg lemah perlulah sentiase memohon prlindungan kpd Yang Maha Melingdungi...
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 11:14 am

in sya allah, masih ingatkan bro... ^_^
Back to top Go down
dekitefraulene@gmail.com
INFINET V8
INFINET V8


Posts : 535
Join date : 2014-05-20
Age : 21
Location : Shah Alam, Selangor

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 11:14 am

yeh, true that...
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 11:17 am

<3 ^w^
Back to top Go down
Admin
INFINET 5-Series
INFINET 5-Series
avatar

Posts : 301
Join date : 2014-02-14
Age : 38
Location : JB

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 11:35 am

dok kedai makan tu.. Henpon jgn suka2 letak atas meja.. Tgk vid kat u tube.. Selambe badak je dia amik..
Back to top Go down
http://myinfinet.forumotion.com
KaptenJack
INFINET 3-Series
INFINET 3-Series
avatar

Posts : 277
Join date : 2014-05-21
Age : 25
Location : KEMAMAN

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 1:12 pm

thank tlong pringatkan...
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 1:37 pm

adehhhh... XDDD
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 1:37 pm

adehhhh... XDDD
Back to top Go down
dekitefraulene@gmail.com
INFINET V8
INFINET V8


Posts : 535
Join date : 2014-05-20
Age : 21
Location : Shah Alam, Selangor

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Sun Jun 01, 2014 5:41 pm

kat alam maya pun ada bahaya nya...
seperti kecurian identiti, kehilanagan wang dan lain2 lagi...
Back to top Go down
kapten sharp
INFINET V6
INFINET V6
avatar

Posts : 482
Join date : 2014-05-20
Age : 37
Location : terengganu

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 6:39 am

sentiasa alert...kita kene beringat...bahaya dimana2 je...
Back to top Go down
https://www.facebook.com
dekitefraulene@gmail.com
INFINET V8
INFINET V8


Posts : 535
Join date : 2014-05-20
Age : 21
Location : Shah Alam, Selangor

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 6:56 am

ada satu taktik penyamun dan pencuri nie...
tengah malam dorang bukak pili air kat luar rumah nak umpan kita untuk keluar dan tutup pili air tu...
kalau keluar sorang2, memang dia samun terus...
lagi teruk kalau rogol and bunuh...
so kalau ada dengar pili air terbukak kat luar tengah malam or awal pagi, nak tutup pili tu jangan keluar sorang2 dan pastikan ada alat pertahankan diri bersama anda...
telefon polis kalau betul2 rasa takut atau rasa something wrong kat luar tu...
sama2 kita berwaspada untuk keselamatan diri dan keluarga...
Back to top Go down
kapten sharp
INFINET V6
INFINET V6
avatar

Posts : 482
Join date : 2014-05-20
Age : 37
Location : terengganu

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 7:26 am

good info
Back to top Go down
https://www.facebook.com
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 9:58 am

masih ayang!!! <3 ^_^
Back to top Go down
kapten sharp
INFINET V6
INFINET V6
avatar

Posts : 482
Join date : 2014-05-20
Age : 37
Location : terengganu

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 10:00 am

hihihi
Back to top Go down
https://www.facebook.com
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 10:07 am

ingat tu, bahya di mana2... walaupun dalam rumah... ^w^
Back to top Go down
kapten sharp
INFINET V6
INFINET V6
avatar

Posts : 482
Join date : 2014-05-20
Age : 37
Location : terengganu

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Mon Jun 02, 2014 5:59 pm

so kita kita la beware dan alert...
Back to top Go down
https://www.facebook.com
KaptenJack
INFINET 3-Series
INFINET 3-Series
avatar

Posts : 277
Join date : 2014-05-21
Age : 25
Location : KEMAMAN

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Tue Jun 03, 2014 6:36 am

sbb tu kita kne peka dgn keadaan skliling...
Back to top Go down
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Tue Jun 03, 2014 7:42 am

yeh bro... macam2 kes sekarang ni... dalam kelambu pun leh jadi kes, ooooo~ IKYWIM...
Back to top Go down
kapten sharp
INFINET V6
INFINET V6
avatar

Posts : 482
Join date : 2014-05-20
Age : 37
Location : terengganu

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Tue Jun 03, 2014 5:34 pm

betol tu...
Back to top Go down
https://www.facebook.com
faiefomar1992
INFINET V12 - Ferrari Enzo
INFINET V12 - Ferrari Enzo
avatar

Posts : 755
Join date : 2014-05-20
Age : 26
Location : Georgetown, Penang Island, Malaysia

PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   Wed Jun 04, 2014 10:18 am

kalau tak, mendapat la makan dia...
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...   

Back to top Go down
 
Berhati-hatilah walau di mana kamu berada...
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Mana Khemia 3 and Happy Feet Two are going to be released on the PS2!
» Surabaya Marine Aquarium (SMA)
» Secret of Mana (Wii VC)
» xxxBunny ( Inspired by Monster Hunter )
» Marine additives : DIY dosing kalsium, magnesium, dan carbonate

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MyINFINET - Connect.Contact.Conquer :: LOBBY :: Bual Apa Sahaja :: Berita Semasa-
Jump to: